Otsikko
Onko muita suomalaisia bändejä käynyt Afrikassa keikalla Lähiöbotoxin lisäksi?

Kysytty

Onko muita suomalaisia bändejä käynyt Afrikassa keikalla Lähiöbotoxin lisäksi?

Vastaus

Vastattu

Kyllä muitakin yhtyeitä ja varsinkin yksittäisiä artisteja on esiintynyt Afrikassa, esimerkiksi EtCetera, Paleface ja Kari Ikonen.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Signmark bändeineen

Hasse Wallilla oli aikoinaan senegalilaisia soittokavereita. Eiköhän hän heidän kanssaan varmaan paikan päälläkin esiintynyt.