Otsikko
Onko missään maassa käytössä rikostuomiojärjestelmää missä vankilat ovat tutkintavankiloita ja tuomiona on vain kuolemantuomio tai vaihtelevan pituinen…

Kysytty

Onko missään maassa käytössä rikostuomiojärjestelmää missä vankilat ovat tutkintavankiloita ja tuomiona on vain kuolemantuomio tai vaihtelevan pituinen yhteiskuntapalvelus minimipalkalla yhteiskunnan asunnoissa asuen?

Vastaus

Vastattu

Paras asiantuntemus kysymykseen vastaamiseen lienee Rikosseuraamuslaitoksella. Kannattaa kääntyä heidän puoleensa.