Otsikko
Onko missään kirjastossa saatavana lapsivakuutuksista tilastollista tietoa kilpailutilanteesta lääneittäin ja helsinkiä verraten?

Kysytty

onko missään kirjastossa saatavana lapsivakuutuksista
tilastollista tietoa kilpailutilanteesta lääneittäin
ja helsinkiä verraten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisistä kirjastoista ei löydy tilastoja lapsivakuutuksista. Ajantasaisinta ja kattavinta tilastotietoa aiheestasi löytyy toden näköisesti Tilastokeskuksen tilastokirjastosta: Työpajankatu 13 B, puh. 17342220, kirjato.tilastokeskus@stat.fi, www.stat.fi/kk/kirja1.html.
Ohessa joitakin lehtiartikkeleita, joissa käsitellään lasten vakuutuksia: Behm, Jukka: Vauvan vakuutuksista on vara valita,Kaks' plus,2000 ; 1 ; 30-33//Silveri, Pirjo: Lapsen vakuuttaminen vaatii puntaroimaan vaihtoehtoja, Aamulehti (AL), 1999-05-16// Kujansivu, Nina: Vaadi palvelua, kun valitset vakuutusta, Vauva, 1999 ; 1 ; 86-90// Poropudas, Lauri: Vakuuta lapsi harkiten, Kaks' plus, 1997 ; 2 ; 112-113// Klemettilä, Sinikka: Vakuutukset turvaksi nuorelle perheelle , Vauva, 1996 ; 2 ; 85-87// Teirisalo, Liisa: Millainen vakuutus lapselle?, Kodin kuvalehti, 1995 ; 18 ; 114-115, 140 //Laiho, Marianna: Vakuutus : turva vai rahanmeno?, Kaks' plus, 1995 ; 8 ; 41-43// Ehrnrooth, Lotta: Kalliit ja sekavat lapsivakuutukset vertailussa, Kuluttaja, 1995 ; (29) ; 3 ; 36-38 // Korkeamäki, Oili: Vertaile ennen kuin otat vakuutuksen lapsellesi, Koti, 1995 ; 3 ; 6-7// Hiilamo, Heikki: Vakuutettu lapsi, Kaks' plus, 1995 ; 2 ; 46-47// Lyyrylä, Eila : Kaksivuotias voi jo valita : vain harva yhtiö vakuuttaa vauvan, Lapsen maailma, 1990 ; (49) ; 1 ; 34-35// Klemettilä, Sinikka:Vakuutukset turvaksi nuorelle perheelle, Vauva, 1996 ; 2 ; 85-87 // Riikonen, Tellervo: Täten vakuutan vielä syntymättömän, Kaks' plus, 1992 ; 11 ; 26-28//