Otsikko
Onko missään kirjastossa Cd:tä "Rod Stewart 1964-1969"? Kyseisyä kahden cd:n levyä ei saa enää kaupoista.

Kysytty

Onko missään kirjastossa Cd:tä "Rod Stewart 1964-1969"?
Kyseisyä kahden cd:n levyä ei saa enää kaupoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, ettei levyä löydy kirjastoistakaan. Tein Kirjastot.fi:n monihaun kautta (http://monihaku.kirjastot.fi ) haun kaikkien maakuntakirjastoalueiden kirjastoihin ja vielä suoraan suurimpiin kirjastoihin (Helmet, Turku, Tampere, Oulu, Rovaniemi), mutta ei tärpännyt. Edes Helmet-musiikkivarastossa sitä ei näy olevan. Ainoa vaihtoehto näyttäisi olevan ulkomaiset musiikkiliikkeet tai musiikkidivarit.