Onko matkapuhelinvalmistajien maakohtaisia markkinaosuuksia luettavissa jostain ilmaiseksi? Ensisijaisesti haluaisin tietää Suomessa myytävien matkapuhelin…

Kysytty

Onko matkapuhelinvalmistajien maakohtaisia markkinaosuuksia luettavissa jostain ilmaiseksi? Ensisijaisesti haluaisin tietää Suomessa myytävien matkapuhelin merkkien markkinaosuudet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maakohtaisia markkinaosuustietoja ei valitettavasti löydy tilastoista eikä myöskään verkosta. Tiedot Suomen markkinaosuuksista lienee parhaiten Elektroniikan Tukkukauppiaat ry:llä, mutta valitettavasti heillä ei ole omia verkkosivuja, joten kannattaa kysyä suoraan heiltä, puh. (09) 441 651.