Otsikko
Onko Mary Eddy Bakerin sanoja "All is infinite Mind and its infinite manifestation, for God is All-in-all” suomennettu?

Kysytty

Onko Mary Eddy Bakerin sanoja "All is infinite Mind and its infinite manifestation, for God is All-in-all” suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Lause on Mary Baker Eddyn teoksesta Science and health with key to the Scriptures (1875), joka on julkaistu suomeksi vuonna 1987 nimellä Tiede ja terveys sekä avain Raamattuun.

Kysytty kohta on käännetty näin: "Kaikki on ääretöntä Mieltä ja sen ääretöntä ilmausta, sillä Jumala on Kaikki-kaikessa." Teoksen tiedoissa ei mainita suomentajan nimeä.