Onko mahdollita osta Heikki Hietaman kirja Sitä juhannusta ei tullut. Se on minun isän kotipaikasta kirjoitettu. Hellin Taponen on ollut mukana sitä…

Kysytty

Onko mahdollita osta Heikki Hietaman kirja Sitä juhannusta ei tullut. Se on minun isän kotipaikasta kirjoitettu. Hellin Taponen on ollut mukana sitä kirjottamisen kanssa. Olen saanut kyrkan mutta se on hävinyt. Toivottovasti ymmärette mitä olen kirjoittanut. Suomen kieli ei ole niin hyvä.