Onko mahdollista saada Rudolf Steinerin kirjallisuutta, jota aikoinaan oli paljonkin rajatieto-osiossa? Onko siis jokin arkisto vai onko kaikki poistettu…

Kysytty

Onko mahdollista saada Rudolf Steinerin kirjallisuutta, jota aikoinaan oli paljonkin rajatieto-osiossa? Onko siis jokin arkisto vai onko kaikki poistettu valikoimasta? En löytänyt juuri mitään kirjoja haulla. Ja kaikki, mitkä löytyi, pitäisi varata toiselta paikkakunnalta. Asun Hämeenlinnassa, enkä voi tehdä varauksia, enkä käydä esim. Hattulassa hakemassa itse kirjoja.

Vastaus

Vastattu

Hei,

kiitos kysymyksestä.

Suurin osa Rudolf Steinerin teoksista (28 kpl) on Hämeenlinnan pääkirjaston varastossa. Varaston aineisto ei tällä hetkellä ole näkyvissä verkkokirjasto Vanamon kautta, koska varaston aineisto ei ole vielä asiakkaiden lainattavissa. Varaston kirjat tulevat varattaviksi marraskuun aikana ja silloin voit etsiä niitä myös verkkokirjastossa.

Verkkokirjaston kautta löydät Steinerin kirjoja, jotka ovat siis osa Hämeenlinnan pääkirjaston kokoelmaa ja asiakkaiden saatavilla tälläkin hetkellä. Voit hakea verkkokirjastossa kirjoittamalla hakulaatikkoon rudolf steiner.