Onko mahdollista saada kirjastojen tai jonkin muun vastaavan kautta nähtäväksi/lainaksi elokuva My Own Private Idaho?

Kysytty

Onko mahdollista saada kirjastojen tai jonkin muun vastaavan kautta nähtäväksi/lainaksi elokuva My Own Private Idaho?

Vastaus

Vastattu

Voit tehdä hankintaehdotuksen tästä elokuvasta Hollolan kirjastoon tai johonkin muuhun seudun kirjastoon Lastu-kirjastojen verkkosivulla osoitteessa lastu.finna.fi. Suora linkki hankintaehdotuslomakkeeseen: https://lomakkeet.kuntalaistili.fi/lomakkeet/367/lomake.html

Kaikki hankintaehdotukset otetaan huomioon aineistoa kirjastoon valittaessa, mutta kaikkea ei valitettavasti voida hankkia. Tekijänoikeudellisista syistä vain osa dvd- ja videotallenteista on mahdollista hankkia kirjastoon.