Onko mahdollista saada jostain kirjastosta Hämeenlinnankirjastoon JLPT materiaaleja, koska en ainakaan löytänyt Vanamo-kirjaston valikoimasta materiaaleja?

Kysytty

Hei!
Onko mahdollista saada jostain kirjastosta Hämeenlinnankirjastoon JLPT materiaaleja, koska en ainakaan löytänyt Vanamo-kirjaston valikoimasta materiaaleja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Ko. materiaalista voi tehdä kaukolainapyynnön Hämeenlinnan kirjaston sivulta löytyvällä kaukolainapyyntölomakkeella. Kirjastojen monihaulla löytyi Nihongo nouryoku shiken : 1,2 kyuu shiken mondai to seikai... ja Nihongo nouryoku shiken : 3,4 kyuu shiken mondai to seikai... vuodelta 2004 Haaga-Helian ammattikorkeakoulun kirjastosta, joka pyynnöstä lähettää kaukolainoja myös Hämeenlinnan kirjastoon.