Otsikko
Onko mahdollista saada Helsingin Kaupunginkirjaston kirjoja kaukolainaan ulkomaille? Olen Helsingin Kaupunginkirjaston asiakas ja asun tällä hetkellä…

Kysytty

Onko mahdollista saada Helsingin Kaupunginkirjaston kirjoja kaukolainaan ulkomaille? Olen Helsingin Kaupunginkirjaston asiakas ja asun tällä hetkellä Amsterdamissa. Jos lainaaminen on mahdollista, millätavoin se olisi parasta suorittaa? Voin suorittaa haun plussalla mutta kuinka ilmoitan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahetamme kaukolainoja myos ulkomaille, mutta kaukopalvelu on aina
kirjastojen valista toimintaa. Meidan tulisi siis saada Amsterdamista
jonkun kirjaston tilaus. Toimitusmaksuja emme toistaiseksi ole
ulkomaisilta kirjastoilta perineet, mutta jotkut kirjastot ovat hiukan
varovaisia tilaamaan siksi, etta postimaksut ovat melko korkeita.
Kannattaa siis kysya paikallisesta kirjastosta.