Onko mahdollista löytää tietoja vanhoista pörssikursseista, esim. KOP elokuun 1-3 päivä 1992? Kenties Kauppalehti tai jokin muu vastaava..

Kysytty

Onko mahdollista löytää tietoja vanhoista pörssikursseista, esim. KOP elokuun 1-3 päivä 1992? Kenties Kauppalehti tai jokin muu vastaava..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

KOP:in vuoden 1992 vuosikertomuksessa on yleistä tietoa osakkeen kurssikehityksestä vuodelta 1992. Vapaan osakkeen ylin kurssi oli 19,80 markkaa ja alin kurssi 3,50 markkaa. Vapaan osakkeen kurssi laski vuoden aikana 16,50 markasta 9,00 markkaan eli 45%.

Päivittäinen osakekurssin arvo löytyy esim. elokuun 1992 Kauppalehdestä.