Otsikko
Onko mahdollista löytää henkilön hautapaikka,jos tietää haudatun nimen, syntymä- ja kuolinajan viimeisen kotipaikkakunnan sekä uskontokunnan.

Kysytty

Onko mahdollista löytää henkilön hautapaikka,jos tietää haudatun nimen, syntymä- ja kuolinajan viimeisen kotipaikkakunnan sekä uskontokunnan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hautapaikkoja voi olla vaikea löytää. Seurakunnat rekisteröivät kuolleiden nimet, mutta aina hautapaikasta ei ole merkintää.

Seurakuntien keskusrekisteristä kannattanee aloittaa hakeminen.
Tässä yhteystiedot Helsingin toimistoon:
Aukioloaika: ma-pe klo 8.00-15.45
Osoite: Kolmas linja 22 B; 00530 Helsinki
http://www.helsinginseurakunnat.net/keskusrekisteri/