Otsikko
Onko mahdollista lainaa ohjelmisto teiltä? Tarvitsen käyttää SPSS Ohjelmistoa, onko se lainattavissa teilla, tai onko mahdollista lainaa kannettava…

Kysytty

Hei, onko mahdollista lainaa ohjelmisto teiltä?
Tarvitsen käyttää SPSS Ohjelmistoa, onko se lainattavissa teilla, tai onko mahdollista lainaa kannettava tietokonetta jossa on asennettu SPSS ohjelmisto?
T. Magnifique

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossa ei ole lainattavia ohjelmistoja eikä kyseistä ohjelmistoa ole myöskään kirjaston tietokoneissa. Kirjaston koneissa on perustason toimisto-ohjelmat sekä kevyet kuvankäsittelyohjelmat.