Onko mahdollista ladata äänikirjoja netinkautta omalle laitteelle?Miten saisin PIN koodin liitettyä korttiini?

Kysytty

Onko mahdollista ladata äänikirjoja netinkautta omalle laitteelle?Miten saisin PIN koodin liitettyä korttiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston äänikirjoja ei ole mahdollista ladata verkon kautta omalle koneelle, mutta esimerkiksi Adlibris-verkkokirjakuppa ja Elisa kirja myyvät äänikirjoja myös ladattavassa muodossa.

Korttiin liitettävän PIN-koodin saat mistä tahansa Lahden kaupunginkirjaston toimipisteestä. Mukaan tarvitset kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.