Otsikko
Onko mahdollista käyttää Katri Kirkkopellon kuvitusta kirjasta Soiva metsä tarinatuokiossa Sibeliuksen elämästä? Samalla tulisi myös kirjavinkkaus.

Kysytty

Onko mahdollista käyttää Katri Kirkkopellon kuvitusta kirjasta Soiva metsä tarinatuokiossa Sibeliuksen elämästä? Samalla tulisi myös kirjavinkkaus.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kirjan tekijällä on tekijänoikeus teokseensa. Katri Kirkkopelto on sekä kirjoittanut että kuvittanut kysymäsi kirjan. Koska kyse ei ole pelkästään kirjavinkkauksesta, niin sinun pitää kysyä lupa teoksen esittämiseen tekijältä. Häneen on mahdollista ottaa yhteyttä esimerkiksi kirjan kustantajan kautta. Kirjan on kustantanut Lasten Keskus.

Lasten Keskuksen kotisivu on https://lastenkeskus.fi/