Otsikko
Onko mahdollista, helpolla ja ilman suurempaa vaivannäköä saada selville esim. kuinka monta nidettää olen esim. vuonna 2006 teiltä lainannut?

Kysytty

Onko mahdollista, helpolla ja ilman suurempaa vaivannäköä saada selville esim. kuinka monta nidettää olen esim. vuonna 2006 teiltä lainannut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet palvelussa on nykyään käytössä omien lainojen lainahistoria. Se alkaa tosin vasta vuodesta 2007.
Kirjautukaa ommin tietoihinne HelMet verkkokirjastoon ositteessa http://www.helmet.fi Kirjautumiseen tarvitsette kirjastokortin numeron ja nelinumeroisen Pin koodin. Pin koodin saa kirjastosta esittämällä henkilötodistuksen.
Lainahistoria on tiedoissanne alimmaisena linkkinä.