Onko M Jungerin toimistokuukkeli tulossa kirjaston valikoimiin?

Kysytty

Hei,
Onko M Jungerin toimistokuukkeli tulossa kirjaston valikoimiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tilattu Helsingin kirjastoihin jo kustantajan antamien ennakkotietojen perusteella 6.6.11. Yhtään kappaletta ei vielä näköjään ole tullut kirjastoihin, mutta tulossa on, joten tilannetta kannattaa seurata HelMet-verkkokirjastosta. Kirjat saattavat tulla jo aivan lähiaikoina.