Onko M.C. Beatonin kirjoja ilmestynyt suomeksi? Kirjojen pohjalta on tehty sarja Ylämaan kettu.

Kysytty

Onko M.C. Beatonin kirjoja ilmestynyt suomeksi? Kirjojen pohjalta on tehty sarja Ylämaan kettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa M.C. Beatonin kirjoista ei löytynyt Suomen kansallisbibliografiasta, joka on luettelo Suomessa ilmestyneestä kirjallisuudesta eikä Kirjavälityksen
luettelosta, joka sisältää tiedot mm. tulossa olevista uutuuksista. Näyttää
siltä, että niitä ei ole ainakaan toistaiseksi suomennettu.