Otsikko
Onko Luke Jenningsin pienoisromaaneista koottua teosta Codename Villanelle suomennettu? Teoksen pohjalta on tehty televisiosarja Killing Eve, mutta lukisin…

Kysytty

Hei. Onko Luke Jenningsin pienoisromaaneista koottua teosta Codename Villanelle suomennettu?

Teoksen pohjalta on tehty televisiosarja Killing Eve, mutta lukisin mieluummin kirjan, vaikka englannin kielisenä.

Vastaus

Vastattu

Brittikirjailija Luke Jenningsin tuotantoa ei ole hakuni mukaan suomennettu, ainakaan Fennica-tietokanta ei häntä tunne. Hänen kirjojaan kuten Codename Villanelle on kuitenkin saatavana englanninkielisenä esim. Helsingin, Turun ja Tampereen kirjastoista. Voit tilata niitä kaukolainaksi oman kirjastosi kautta.