Onko lohjan kirjastolaitoksella minkäälaista kotikirjastopalvelua esim. Vanhuksille, invalideille... Eli ihmisille, jotka eivät pääse itse…

Kysytty

Onko lohjan kirjastolaitoksella minkäälaista kotikirjastopalvelua esim. Vanhuksille, invalideille... Eli ihmisille, jotka eivät pääse itse fyysisestikirjastossa käymään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lohjan kaupunginkirjastolla on ollut Kirjat kotiin -palvelu jo useamman vuoden. Se on tarkoitettu niille lohjalaisille, jotka eivät itse voi korkean iän, pysyvän tai tilapäisen vamman tai sairauden vuoksi asioida kirjastossa.

Kirjat kotiin -palvelun käytössä on Lohjan kaupunginkirjaston kokoelma. Kirjakassi tuodaan asiakkaalle kotiin sovittuna päivänä kerran kuukaudessa ja samalla noudetaan palautukset. Ennen palvelun alkamista haastatellaan asiakasta hänen toiveistaan.

Palvelua haluavat voivat ottaa yhteyttä Lohjan kaupunginkirjastoon.