Onko Linnan Tuntemattomasta sotilaasta tehty selkokirjaa? En ole löytäny mistään, isotekstisenä ainoastaan. Asiakas haluaisi sen selkokielisenä.

Kysytty

Onko Linnan Tuntemattomasta sotilaasta tehty selkokirjaa? En ole löytäny mistään, isotekstisenä ainoastaan. Asiakas haluaisi sen selkokielisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On tehty. Vuonna 1982 on ilmestynyt Tuntemattoman sotilaan kaksiosainen, isotekstinen selkopainos. Kirjat löytyvät ainakin pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Stuntematon%20sotilas%20selk…