Otsikko
Onko Linda Howard/Nora Roberts tyyppisiä kirjailijoita muita, jolla olisi romantiikkaa/jännitystä Onko Ken Folletin trilogian kolmas osa ilmestynyt?

Kysytty

Onko Linda Howard/Nora Roberts tyyppisiä kirjailijoita muita, jolla olisi romantiikkaa/jännitystä

Onko Ken Folletin trilogian kolmas osa ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romanttisia jännityskirjoja ovat kirjoittaneet mm. Danielle Steel, Elizabet Adler, Sandra Brown, Diane Chamberlain ja Virginia Andrews (V.C. Andrews). Nora Robertshan on lisäksi kirjoittanut kirjoja myös nimellä J.D. Robb.

Ken Follettin Vuosisata-trilogian kolmas osa ilmestyi englanninkielisenä syyskuussa, suomennoksen ilmestymisajankohdasta ei ole vielä tietoa.