Onko Lahden kaupunginkirjastossa kirjastossa vielä tallella suuren käsityölehden numeroa 11-12 vuodelta 2003?

Kysytty

Onko Lahden kaupunginkirjastossa kirjastossa vielä tallella suuren käsityölehden numeroa 11-12 vuodelta 2003?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehti on tallella ja se on varattuna teidän nimellänne pääkirjaston aikuistenosaston lainaustoimistossa. Lehteä pidetään varattuna viisi päivää ja sen jälkeen se palautetaan takaisin lehtihyllyyn.