Otsikko
Onko kukaan muu suomalainen artisti esittänyt Europe yhtyeen kasarihittiä kuin Robin Packalen?

Kysytty

Onko kukaan muu suomalainen artisti esittänyt Europe yhtyeen kasarihittiä kuin Robin Packalen?

Vastaus

Vastattu

Tarkoitat varmaankin kappaletta The final countdown. Sen on levyttänyt moni suomalainen yhtye, mutta sooloartistina Robin taitaa olla ainoa. Löydät eri esittäjien versioita, kun kirjoitat verkkokirjaston hakuriville "final countdown" ja valitset aineistotyyppi-valikosta Äänite. Tässä suora linkki Lastu-kirjastojen hakutulokseen: https://lastu.finna.fi/Search/Results?limit=0&dfApplied=1&lookfor=final+countdown+&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat%3A%220%2FSound%2F%22 .