Onko kirjastossanne evanesenssin levyjä? Onko kasvikirjoja vielä jäljellä?

Kysytty

Onko kirjastossanne evanesenssin levyjä? Onko kasvikirjoja vielä jäljellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Millaisiahan kasvikirjoja mahdat tarkoittaa.
Jos keräät kasveja koulutehtävääsi ja tarvitset siihen kirjallisuutta, käy lähimmässä kirjastossasi katsomassa mitä vielä on hyllyssä. Kasveista kertovia kirjoja on niin paljon, etten tässä voi luetella Sinulle mitä on hyllyssä. Tilanne voi olla tunnin tai parin päivän sisällä jo aivan toinen. Kannattaakin siis
käydä kirjastossa itse paikan päällä. Mikäli kirjastossa ei ole mitään Sinulle sopivaa teosta paikalla, voit kyselä niitä toisista toimipisteistämme tai tehdä niistä varauksia. Kirjastonhoitajamme auttavat Sinua teosten etsimisessä.
EVANESCENCEn levyjä voit itse etsiä tietokannastame
jolloin saat aina ajantasalla olevan tiedon saatavuustilanteesta. PIKI-verkkotietokannan osoite on
http://kirjasto.tampere.fi:8000/Pallas?formid=t_form2&sesid=1036686708
Kirjoita etsimäsi yhtyeen nimi kohtaan Tekijä ja valitse aineistolajiksi cd-levy, niin saat tiedot etsimästäsi.