Onko kirjastossa Rihannan vanhempia levyjä: A Girl Like Me ja Music Of The Sun?

Kysytty

Onko kirjastossa Rihannan vanhempia levyjä: A Girl Like Me ja Music Of The Sun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rihannan levy Music of the sun on PIKI-kirjastoista vain Tampereen pääkirjaston musiikkiosaston kokoelmissa - ja näkyy olevan siellä nyt hyllyssä. Seutuvaraus, jolla levy kuljetetaan sinulle Ylöjärvelle, maksaa 2 euroa. - Toinen Rihannan levy, A girl like me, on Ylöjärven lähikirjastosta eli Kurun kirjastosta nyt lainassa. Senkin voit varata, jos haluat saada sen. Tämä paikallinen varaus maksaa 0,80 euroa.

Hyvää kevättä!