Onko kirjastolta mahdollista lainata tai vuokrata 3D-Tulostinta. Minulla on pari projektia joissa pitäisi tehdä hieman pidemmät tulostukset ja kirjaston…

Kysytty

Onko kirjastolta mahdollista lainata tai vuokrata 3D-Tulostinta. Minulla on pari projektia joissa pitäisi tehdä hieman pidemmät tulostukset ja kirjaston aukioloajat ei oikein anna periksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme lainaa 3D tulostimia kotiin.
Voisiko ratkaisuna olla tulostuksen jakaminen parille päivälle?
Tietysti ajanvarauksella.