Otsikko
Onko kirjastoissa pikaluisteluun liittyviä kirjoja?

Kysytty

Onko kirjastoissa pikaluisteluun liittyviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Pikaluistelusta löytyy vain muutama kirja Suomen kirjastoista

1.Luistelukoulu: ohjaajan opas pika-, taito- ja jääkiekkoluistimille.
Julk. Suomen luisteluliitto, 1984. Patero, Leena
- Kirja on vain 32 –sivuinen

2.Handbook of competitive speed skating / editor: Hank Gemser, Jos de Koning, Gerrit Jan van Ingenn Schenau; with contiributions from: Frank Bakker et al. .Lausanne: International Skating Union, cop.1999

3.Puolakka, Esa, Järvinen, Timo, Luoto, Kati: Pikaluistelukoulu , Helsinki : Suomen luisteluliitto 2002 (18 lehteä)