Otsikko
Onko kirjastoilla olemassa mitään yhteistä tietokantaa poistettaville kirjoille?

Kysytty

Onko kirjastoilla olemassa mitään yhteistä tietokantaa poistettaville kirjoille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoilla ei ole yhteistä tietokantaa poistettaville kirjoille. Kun kirja on poistettu rekisteristä, se joko laitetaan myytäväksi tai laitetaan paperinkeräykseen riippuen kirjan kunnosta.