Onko kirjasto(i)lla koottua listaa kirjoista, joita voisi lainata luokalle luettavaksi? Terveisin opettaja.

Kysytty

Onko kirjasto(i)lla koottua listaa kirjoista, joita voisi lainata luokalle luettavaksi? Terveisin opettaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosituskirjalistoja eri ikäisille löytyy esimerkiksi Oulun kaupunginkirjaston kotisivuilta. Voit myös ottaa yhteyttä kirjastoon ja pyytää keräämään kirjapaketin luokallesi.