Otsikko
Onko kirjailijasta Dean R. Koontzista tietoja? Hän on myös kirjoittanut nimellä Brian Coffey "Kiveen hakattu kuolema". Muita nimiä mm. Owen west, K.R. Dwyer,…

Kysytty

Onko kirjailijasta Dean R. Koontzista tietoja? Hän on myös kirjoittanut nimellä Brian Coffey "Kiveen hakattu kuolema". Muita nimiä mm. Owen west, K.R. Dwyer, Deanna Dwyer, Leight Nicholson, David Axton, John Hill, Anthony North, Richard Paige, Aaron Wolfe.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dean R. Koontzista on kirjoitettu englanninkielinen elämäkerta: The Dean Koontz companion. Headline 1994, lisäksi Simo Sjöblom on tehnyt bibliografian hänen tuotannostaan: Dean R. Koontz - bibliografia 1977-1999.
Monet kirjastot keräävät myös lehtileikkeitä eri kirjailijoista ja useisiin kirjastoihin tulee lehti nimeltä Kirjallisuusarvosteluja, tuon lehden B-osasta löytyy myös Koontzin kirjojen arvosteluja. Lehdessä on vuosihakemisto.
Internetistä löytyy tietoja Dean R. Koontzista osoitteesta http://www.randomhouse.com/features/koontz/fche/index.html (sivut ovat englanninkielisiä).