Otsikko
Onko kirjaa: Seppänen Tauno Nimike: Sotiemme aikainen Hyrynsalmi Luokka: 99.12

Kysytty

Onko kirjaa:
Seppänen Tauno
Nimike: Sotiemme aikainen Hyrynsalmi
Luokka: 99.12

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastossa ei ole teosta Sotiemme aikainen Hyrynsalmi, mutta Kajaanin kaupunginkirjastossa näyttäisi olevan. Sen saa sieltä tilattua kaukolainana Jyväskylään (varausmaksu 1 €). Jos haluatte kaukolainata teoksen, ottakaa yhteyttä kaukopalveluumme: kaukopalvelu@jkl.fi tai puh. 014 266 4131.

Kirjaa on myös Jyväskylän yliopiston pääkirjastossa lukusalikäytössä.