Onko kirjaa/kirjoja suomenkielellä Kaliforniasta, tarkemmin Los Angelesista. Kirjakaupasta suomenkielisiä matkaoppaita ei löydy Los Angelesista.

Kysytty

Onko kirjaa/kirjoja suomenkielellä Kaliforniasta, tarkemmin Los Angelesista. Kirjakaupasta suomenkielisiä matkaoppaita ei löydy Los Angelesista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaakson kirjastojen yhteisestä KYYTI-tietokannasta löytyy seuraavat neljä suomenkielistä kirjaa, jotka sisältävät tietoa Kaliforniasta ja Los Angelesista:
- Heiskanen, Sakari: Kalifornia.2000.(Suomalainen matkaopas-sarja)
- Sinclair, Mick: Kalifornia. 2000.(Matkaopas-sarja)-sisältää myös kartan
- Yhdysvallat/teksti Jack Altman. 1988. (Berlitz)
- Yhdysvallat-opas. Suomi-seura: Suomi-Amerikka-yhdistysten liitto. 2002.

Pelkästään Los Angelesista kertovaa suomenkielistä teosta ei kirjastojen kokoelmista löydy.