Onko kirjaa joka opastaisi luottamusmiehiä? Tiedän, että työehtosopimus on olemassa, mutta tarkoitan sellaista opusta, joka opastaisi käytännön…

Kysytty

Onko kirjaa joka opastaisi luottamusmiehiä? Tiedän, että työehtosopimus on olemassa, mutta tarkoitan sellaista opusta, joka opastaisi käytännön asioissa luottamusmiehiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa on teos Rusanen, Jorma : Luottamusmiehen oikeudet ja velvollisuudet--STK:n (TT:n) ja LTK:n luottamusmiessopimukset--paikallinen sopiminen. SAK, [Helsinki], 1994. 360s. Saatavuustiedot saat aineistotietokannastamme: http://www.libplussa.fi