Onko kenelläkään tietoa mikä kyseinen lasilautanen on? Tai valmistajasta tietoa?

Kysytty

Hei! Onko kenelläkään tietoa mikä kyseinen lasilautanen on? Tai valmistajasta tietoa?

Vastaus

Vastattu

Haku ei tuottanut tämän astian kohdalla tulosta, joten kehotan kysymään asiantuntijoilta, esim. antiikki- ja taidelasiliikkeistä sekä osto- ja myyntiliikkeistä, olisiko niissä mahdollisesti tietoa kyseisestä lautasmallista ja sen alkuperästä.