Onko kellään tietoa, minkä kappaleen (joku rakkauslaulu) Marita Taavitsainen esittää duettona Janne Tulkin kanssa? Ei muisteta (tiedetä) alkusanoja eikä mitään.

Kysytty

Onko kellään tietoa, minkä kappaleen (joku rakkauslaulu) Marita Taavitsainen esittää duettona Janne Tulkin kanssa? Ei muisteta (tiedetä) alkusanoja eikä mitään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marita Taavitsaisen ja Janne Tulkin yhteistä kappaletta ei löytynyt, mutta Marita Taavitsainen on esittänyt yhdessä Jari Sillanpään kanssa kappaleen: Maijan ja Jannen häävalssi. Se löytyy ainakin seuraavilta äänitteiltä:

Kauneimmat häävalssit : 40 toivevalssia.
Kauneimmat häävalssit 2.