Onko Karhulasta kertovaa kirjaa painettu? Itselläni on Miä oon Kotkast-kirja ja haluaisin koulukaverilleni 70-vuotislahjaksi hankkia sellaisen. Kesäterveisin,…

Kysytty

Hei!

Onko Karhulasta kertovaa kirjaa painettu? Itselläni on Miä oon Kotkast-kirja ja haluaisin koulukaverilleni 70-vuotislahjaksi hankkia sellaisen.

Kesäterveisin, entinen kotkalainen aina kotkalainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karhulasta on viime vuonna julkaistu valokuvateos nimeltään Valokuvaajat Emil ja Edvin - kuvia Karhulasta ja ympäristöstä. Kirjaan liittyen on Kotkan Merikeskus Vellamossa ollut näyttely ja kirjaa on ainakin tuolloin ollut saatavilla Vellamon museokauppa Plootusta hintaan 30 euroa.

Linkki näyttelyyn http://www.merikeskusvellamo.fi/FI/Ajankohtaista/Tapahtumat/2015/05/22/…

Ja lisätietoa kirjasta
http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/04/22/Kymenlaakson%20museon%20va…

Karhulasta on tehty myös aiemmin, vuonna 1976, valokuvateos Karhula (julk. Karhulan Kauppala, valokuvaajat mm. Ahonen, Raimo; Tommola, Matti). Tämä teos on lainattavissa Lahden kaupunginkirjastosta. Kirjan ostomahdollisuudesta en löytänyt tietoa.