Onko kappale "Romanssi" Prinsessa Ruususesta? Onko mahdollista saada sähköpostitse sanoitus ko. kappaleeseen? Kiitos!

Kysytty

Onko kappale "Romanssi" Prinsessa Ruususesta? Onko mahdollista saada sähköpostitse sanoitus ko. kappaleeseen?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Romanssi" -nimellä löytyy useitakin kappaleita, oletettavasti tässä tarkoitetaan elokuvassa ''Katariina ja Munkkiniemen kreivi'' Leif Wagerin esittämää kappaletta.
(''sua vain yli kaiken mä rakastan...'') Tähän kappaleeseen sanat ja nuotit löytyvät Suuren Toivelaulukirjan 1 -osasta, sivulta 32.
Myös Tsaikovskin säveltämä ''Romanssi'' löytyy (''kun yöhyt seudun peitti varjollaan...) jonka löytää esim. Suuren Toivelaulukirjan kakkososasta,
sivu 145.