Onko käännetty suomeksi hengellinen laulu :Die Zeit ist kurz , o Mensch sei weise

Kysytty

onko käännetty suomeksi hengellinen laulu :Die Zeit ist kurz , o Mensch sei weise

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä näyttäisi olevan Gerhard Harderin Hengellinen Lied-laulu 1800-luvulta.

Valitettavasti kyseistä laulua ei näyttäisi olevan käännetty Suomeksi, tai ainakaan en löytänyt laulusta suomenkielistä levytystä/nuottia Suomen kirjastoista tai Ylen levystöstä.