Onko jw Vainiolla kappale jossa lauletaan "hän maahan sekä pelleks heittäytyy" (aihe jalkapallo? )

Kysytty

Onko jw Vainiolla kappale jossa lauletaan "hän maahan sekä pelleks heittäytyy" (aihe jalkapallo? )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi jalkapalloaiheinen laulu on Jukka Virtasen sanoitus ja Jaakko Salon sävellys "Meillä potkii hyvin". Laulajana on Danny. Levy on vuodelta 1970, Dannyn Scandialle tekemän singlen Yhä virta venhettä kuljettaa b-puoli.

Tämä heittäytyjähän oli surkea pelaaja Seulanen. Joukkueella menee muuten hyvin, mutta toiveena on, että "Seulanen vaan vanhemmiten hidastua vois / ettei ihan aina ehtis pallon alta pois".