Otsikko
Onko julkaisua,missä olisi nuotti Soita hiljaa mun kitaraani kappaleeseen?

Kysytty

Onko julkaisua,missä olisi nuotti Soita hiljaa mun kitaraani kappaleeseen?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Jarmo Jylhän kappaletta "Soita hiljaa kitaraani" ei ole julkaistu nuottina.

Suomalaista musiikkiaineistoa voi hakea Kansalliskirjaston hakupalvelusta https://kansalliskirjasto.finna.fi/, johon Viola-tietokanta on yhdistetty. Viola on Suomen kansallisdiskografia ja nuottiaineiston kansallisbibliografia.