Onko julkaistu nuotteja joululauluun " Sielläkin joulu on" , laulajana Samuli Edelman. Mistä k.o. lauluun saisi nuotin?

Kysytty

Onko julkaistu nuotteja joululauluun " Sielläkin joulu on" , laulajana Samuli Edelman. Mistä k.o. lauluun saisi nuotin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, että tämä Timo Kiiskisen ja Markus Koskisen säveltämä laulu jälkimmäisen sanoihin "Sielläkin on joulu" (Samuli Edelman levyttänyt 2012) on ainakin toistaiseksi julkaisematta nuottina.

Laulun nuotit voisivat löytyä säveltäjiltä käsikirjoituksina. Kannattaa ehkä yrittää levytyksen tehneen Warner Music Finlandin kautta kysellä, saisiko tekijöihin yhteyden heidän kautta. Sähköpostiosoite on wm.finland@warnermusic.com, puhelin 010 841 7500. Markus Koskinen on myös Twitterissä (@m_koskinen)ja Timo Kiiskinen Facebookissa (https://www.facebook.com/timoartisti/info/?tab=page_info).

Heikki Poroila