Otsikko
Onko Juliette Benzonin romaania "Haute Savane" suomennettu ja millä nimellä?

Kysytty

Onko Juliette Benzonin romaania "Haute Savane" suomennettu ja millä nimellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennicasta (fennica.linneanet.fi) voi tarkistaa, mitkä kirjat ovat ilmestyneet suomeksi. Juliette Benzonin Haute-Savane kirjaa ei ole suomennettu, vaikkakin samaa sarjaa olevat Sumujen haukka, Paholaisen kaulanauha ja Yön kuningatar ovat ilmestyneet suomeksi 1970-1980 -lukujen vaihteessa. Kirjaa ei myöskään näyttäisi löytyvän ranskan tai englannin kielellä Suomen kirjastoista.