Onko Juha Vuorinen kirjoittanut sarjaa Juoppohullun päiväkirja? Montako osaa on ilmestynyt, minkä nimisiä, ja missä järjestyksessä? :)

Kysytty

Hei. Onko Juha Vuorinen kirjoittanut sarjaa Juoppohullun päiväkirja? Montako osaa on ilmestynyt, minkä nimisiä, ja missä järjestyksessä? :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On kirjoittanut. Juoppohullun päiväkirja –sarjassa on ilmestynyt neljä osaa: Juoppohullun päiväkirja (1998), Juoppohullun päiväkirja: osa 2: Tolppa-apina (1999), Juoppohullun päiväkirja: osa 3: Raskausarpia (2003) ja Juoppohullun päiväkirja: osa 4: Vaippaihottuma (2005). Kirjoista on ilmestynyt useita painoksia ja painoksista erinimisiä versioita.