Onko jotakin lähdettä mistä selviäisi rampautuneiden ja loukkaantuneiden hevosten, koirien ja porojen määrä kilpailutoiminnassa (ravit, esteratsastus,…

Kysytty

Onko jotakin lähdettä mistä selviäisi rampautuneiden ja loukkaantuneiden hevosten, koirien ja porojen määrä kilpailutoiminnassa (ravit, esteratsastus, laukkakisat, palvelukoirakilpailut ja valjakkokilpailut)?

Vastaus

Vastattu

Tällaista lähdettä emme löytäneet. Näyttää siltä, että tätä tietoa ei ole mihinkään tilastoitu.