Otsikko
Onko jostakin kirjastosta lainattavissa kirja BarclaynRukousnauha

Kysytty

Onko jostakin kirjastosta lainattavissa kirja BarclaynRukousnauha

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etelä-Savon kirjastojoissa Barclayn (Florence L.) Rukousnauha-romaania on saatavissa seuraavasti:
1 kpl Pieksämäen kaupunginkirjasto on nyt paikalla (vuoden 1992 p.)
Kerimäen kunnankirjaston Rukousnauha samalta vuodelta on lainassa, eräp. 13.8.2012.

1 kpl Punkaharjun kunnankirjaston varasto, on paikalla (1958 p.)

1 kpl Naarajärven kirjaston varasto, on paikalla (v. 1940 p., Naarajärvi on Pieksämäen sivukirjasto)

Mikkelin pääkirjaston varastossakin on 1 kpl, mutta se on tällä hetkellä lainassa. Eräpäivä on 12.9.2012. Kirjaa ei voi varata remontin vuoksi. Varauksia voi tehdä taas 27.8.2012->

Florence L. Barclayn romaani "Rukousnauha" on lainattavissa myös Helsingin Pasilan kirjaston varastosta. Teos on myös Espoon kaupunginkirjasto-maakuntakirjaston varastossa sekä useiden pääkaupunkiseudun ulkopuolella olevien kaupungin- ja kunnankirjastojen kokoelmissa, esim. Hämeenlinnan, Lahden ja Porvoon kaupunginkirjastoissa.
Kirja on myös Jyväskylän ja Turun yliopistokirjastoissa.
Lähteet: Linda- ja Mandis-tietokannat