Onko jossakin Helsingin kirjastossa lainattavissa kirjoja, jotka sisältävät tietoja Mannerheimristin ritareista?

Kysytty

Onko jossakin Helsingin kirjastossa lainattavissa kirjoja, jotka sisältävät tietoja Mannerheimristin ritareista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mannerheim-ristin ritareista kertovat seuraavat kirjat:
Sariola, Mauri: Marskin ritarit, Weiling Göös 1968
Karhunen, Joppe: Taistelujen miehet: Mannerheim-ristin ritareiden taisteluista ja vaiheista, WSOY 1972
Mannerheim-ristin ritarit/ toim. A.F.Airo , Martinus Christensen 1983
Mannerheimin ritarit/ toim. Juhani Aromäki, Karisto 1985
Porvali, Seppo: Marskin ritarit: 191 ihmiskohtaloa, Valitut Palat 2001
Suomen puolesta, Mannerheim-ristin ritarit 1941-1945, toimittaneet Ilmari Hurmerinta ja Jukka Viitanen, Gummerus 2004

Kirjoja on lainattavissa useissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa, saatavuustiedot osoitteessa www.helmet.fi