Onko jossakin elokuvassa kohtaus, jossa joku henkilö, joka on tehnyt jotain väärin, on tämän takia nostettu rangaistukseksi seinälle roikkumaan ja nostaja on…

Kysytty

Onko jossakin elokuvassa kohtaus, jossa joku henkilö, joka on tehnyt jotain väärin, on tämän takia nostettu rangaistukseksi seinälle roikkumaan ja nostaja on sitten katsellut häntä ja poltellut samalla sikaria ja juonut konjakkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet selvittämään, onko tällaista elokuvaa. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?