Onko jokin kaapelin tms. liuuttamiseen tarkoitettu apuväline. Tuolla nimellä en löytänyt tietoa netistä. Onko arvoa ja miltä vuodelta mahdollisesti. Entä nämä…

Kysytty

Onko jokin kaapelin tms. liuuttamiseen tarkoitettu apuväline. Tuolla nimellä en löytänyt tietoa netistä. Onko arvoa ja miltä vuodelta mahdollisesti.
Entä nämä 3 kpl jotain siivapyöriä, olisko käytetty kuivurin hihnapyörinä tms. Saako niitä vielä myyntikuntoon.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti meidän vastaajiemme joukosta ei löytynyt henkilöä, joka oisi osannut kertoa, mitä välineet ovat. Suomesta löytyy Suomen maatalousmuseo Sarka, joka vastaa kysymyksiin Kysy museolta -palvelussa. Nämä kuvat kannattaisi lähettää sinne. Kysy museolta Sarka, https://kysymuseolta.fi/sarka/